Kampen går vidare

I dag har jag som vanligt ägnat min tid åt att bekämpa Verkligheten så gott jag kan. Jag har spelat massor med rollspel, läst en hel del, byggt på min underliga hemsida, chattat med suspekta individer och pratat med min yngre bror.

En vän till mig sade en gång: "Om man ignorerar verkligheten tillräkligt länge så kanske den ger upp och går sin väg." Jag försöker fortfarande. Förr eller senare måste det ju fungera.

Som ni märker så är detta ett komplett meningslöst inlägg, men jag hoppas på att det skall bli mer vettiga inlägg med tiden. Det kändes mest som om jag var tvungen att skriva något för att inviga den här bloggen, helt enkelt.

Klockan är tjugo i fem på morgonen och jag är inte trött. Attans.

"Why don't you buy a drink for me, your messiah?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback