Vampyrlajv och synthare

I fredags kväll/natt ringde en god vän och frågade om jag skulle med till Kristinehamn på vampyrlajv. Klart jag skulle! Det var flera år sedan jag sist var där och jag var nyfiken på hur det skulle kännas att kanske få lajva med lite äldre folk igen.

Det var härligt, trots min trötthet som skapade en oförmåga att spela min rara lilla Brujah Pitbull ordentligt. Folk hade mysiga karaktärer och var så himla trevliga offlajv att man verkligen kände sig enormt välkommen. Spelade Magic med en synthare (som blev evigt pikad för att han var det) större delen av natten och känner mig som om min sociala kvot är komplett uppfylld.

I dag traskade vi ned till stationen och jag hängde med ett tag till Karlskoga innan jag åkte hem. Undersökte ett framtida Deathgame-offers hem, fikade, käftade med syntharen och mådde allmänt bra i glada vänners lag. Eller kanske snarare trötta vänner med tanke på sömnbristen.

En välbehövlig helg.

Kommentarer
Postat av: Tomb

Är det bara jag som läser din blogg? :(

Postat av: Yvonne

Förmodligen. Jag har bara länkat den en gång för länge sedan och nästan glömt bort den själv... men nu ämnar jag börja skriva här igen... tror jag. Om jag orkar. Kanske. =)

2006-07-06 @ 23:25:43
URL: http://www.aldriglandet.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback