Det är bra att man är stabil

35035-16

I dag har dagen så här långt förflutit behagligt och gårdagens ångestladdade scenarier känns om inte avlägsna, så i alla fall som om de håller sig en bit bort. Visst är det skönt att jag är så stabil och inte låter humöret hoppa hit och dit som om jag vore femton år igen? Pff. Undra om det är det som gör att jag får åka på femtonårsbiljett på bussen fortfarande.

Just nu väntar jag på matsällskap som skall överasskas med fläskpannkaka. Kände för att vara lite seriös i dag och får hoppas att det faller i god jord.

I övrigt har jag inte så mycket att berätta. Man har sällan det när allt är helt okej. Jag har arbetat lite på en teckning till min utställning, lånat böcker på biblioteket och införskaffat några till snygga bestick från Indiska. En vacker dag skall jag ha ett komplett set. Vilket år som helst nu.

Nåväl, det enda jag ville säga var nog bara:
"Klockan är halv fem och aaaaaallt är luuuuuungt!"

Kommentarer
Postat av: Alv

Den pannkakan såg mäkta god ut!

*påpekar ett litet stavfel på sista ordet med ett leende*

2007-04-03 @ 17:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback