Ensammen

Det är nu på förmiddagarna och eftermiddagarna allt är värst. När man insett att man försovit sig från kuratormötet och hela dagen ligger framför en med en hel massa obevekligt fint väder, och man känner att man borde ta tillvara på det, men vet inte hur. Det bästa sättet att ta tillvara på en fin dag är med en god vän eller två, men alla i trakten är satta på åtgärder, jobb eller skolor.

Egentligen antar jag att jag borde städa. Det känns som om det är allt jag gör. Sitter och känner att jag borde borde borde borde hela tiden.

"Borde" har ersatt de gamla fienderna "skall" och "vill". Jag vet inte riktigt vad jag vill, jag vet inte riktigt vad jag skall. Allt som dyker upp är en massa borde överallt.

Jag orkar inte ens skriva ett seriöst inlägg, utan det blir bara knapphändiga meningar.
I går reste Oscar i tiden på en kontorsstol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback