Ett helt tomt, vitt papper?

35035-10
Rubriken, Ett helt tomt, vitt papper. Det är vad jag funderar på just nu. Borde jag starta om på nytt, skriva någon annanstans? Jag har ordnat med en adress jag trivs bättre med, men frågan är om jag kommer trivas bättre med vad jag skriver bara för det? Det är faktiskt fullkomligt möjligt, jag fungerar så simpelt.
Ett exempel:
I går ringde min kontakt hos patientnämnden. Jag har aldrig träffat människan och fick egentligen inga intryck, men eftersom hon heter Wolgers i efternamn (precis som Beppe i godnattstunden!) så tillskriver jag henne alla möjliga positiva egenskaper.

Jag önskar att jag kunde hitta den ultimata adressen för alla mina bloggar, men det verkar helt hopplöst. Tänker nog inte skriva mer på helgon i alla fall, för det communityt har blivit till gift. Först var det underbart, ett ställe utan blonderade fjortisbarn. Sedan var det i alla fall ett sätt att hålla kontakten på. Nu är det mestadels gift i ådrorna som gör mig ledsen. Det jobbiga är att om jag slutar skriva där så får jag börja om helt. Där har jag femtio personer som läser regelbundet och jag kan se att de gör det. Här ser man ingenting om man inte loggar in och krånglar omkring bland funktionerna en stund.
Jag vill ha en liten räknare nere i högra hörnet av varje inlägg. Jag vill ha bevis på mänskligt intresse, eller kanske utomjordiskt. Det vore bäst.

Kommentarer
Postat av: Undead_Rose

Tänkte inte bara komentera detta inlägg utan allt detta som man hittade att läsa och ta del av i din underbara blogg.

Jag måste erkänna att jag tycker om upplägget. Och alla dina inlägg är alltid lika intressanta. Kommer besöka denna sida så ofta jag får möjlighet (och kommer ihåg det, mitt minne vill inte veta av mig).

Tänkte också tillstå med att jag saknar dig. Och att jag hoppas att du kan komma och hälsa på mig någon helg. Det finns inte så mycket mer att göra hos mig än att läsa, rita, se på film och att gå ut i kylan och ta sig en promenad. Men jag hoppas att du kan ha lite överseende med detta. Saknar dig!

MVH
Din trogne undersåte
Johanna

2007-02-16 @ 14:12:18
Postat av: Alv

Mmm.. En räknare skulle inte vara dumt, för numera är det som att man bara skriker ut i ingenting.

Postat av: Rebecca

Yvonne, pröva googleanalytics! Det bästa räkneverket du någonsin kan få. Det står allt om vilka som besöker, stad, tid, land och så vidare.
http://www.googleanalytics.com

2007-03-12 @ 07:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback