Piratlivets väl och ve

Piratmontage

Jag har beslutat mig för att prova livet som pirat och nu har experimentet pågått i nästan en vecka.
Det är lustigt hur löjligt populära pirater är just nu. Så här populär har jag aldrig varit i skolan eller i något socialt sammanhang över huvud taget förut!
 I stället för att peka och ropa okvädningsord så pekar folk faktiskt och ler uppmuntrande. Kassörskor skrattar och flirtar med mig, söta sjuksköterskor glittrar med ögonen och folk är rent fantastiskt vänliga. Jag funderar på att bli pirat på heltid och svär bara lite över att jag inte är man, för då hade jag nog blivit ännu mer populär!

I och för sig så kan man ju inte komma ifrån faktum, och det är att jag är rent fabulöst snygg som pirat, nästan snyggare än självaste Chtulhu... hrm... förlåt, jag menar Mr. Jones.

Nåväl. I morgon kommer Alv hit och är pirat med mig så får vi se hur folk reagerar på två snygga pirathonor, samt att jag funderar på att lägga mina sista pengar på rom... bara för att det hör till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback